Kort och gott

Så här är det:

Mamma har varit dålig.
Virrig.
Febrig.
Svag.
Yr.

Sååå himla dålig!

Det konstaterades att hon har haft en början till stroke, plus att hon har en stor varböld i ena lungan.
Stroken gjorde henne virrig och yr, och infektionen att hon tappade all kraft.

INTE KONSTIGT ATT MAN BLEV OROLIG OCH TYCKTE ATT HON VISSNADE BORT!!!

Men man tänker att det är cancern.
Nu får hon antibiotika på sjukhuset, och idag var det tänkt att de skulle gå in med en nål och suga ut varbölden som var 10cm i diameter. Den har uppkommit genom en obehandlad lunginflammation. Jag vet faktiskt inte om det har gjorts och hur det gått.

INTE KONSTIGT ATT HON VARIT SKRUTTIG!!!

Men man tänker att det är cancern.
I alla fall, cancern är där den är, i två cancerknölar vid nyckelbenet och i ett blodkärl i halsen.
Lungan behandlas och det kommer att ta tid.
Stroken har jag ingen aning om.

Men på 2 dygn på sjukhuset såg hon mycket piggare ut min lilla mamma, hon hade fått tillbaka sin hudfärg
och vi kunde konversera!!!!
Och hon log *kärlek*

Så just nu har ni en ganska glad kompis som skriver här, trots att det finns en massa orosmoln fortfarande så känns det ändå lite bra....skumt va??

Kraaaam!!


Ikväll ska vi titta på vårt nya hem, och jag längtar som aldrig förr!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte skumt! Bara naturligt.

Hoppas ni gillar nya hemmet. Kram

2011-01-10 @ 20:17:47
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Tänker väldigt ofta på er! Kram kram

2011-01-12 @ 06:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0