Suck...

ännu ett "vanligt" samtal med mamma.



"Hallå"
"Hej mamma, är du vaken?"
"Ja"
"Vad bra"
"Ja"
" Är din man vaken"
"Ja"
"Vi kommer ikväll, sonen och jag, med tåg"
"Ja....."
"Och de andra kommer på torsdag"
"Jaha......? Jag hör inte"
"Mamma hör du mig?"
"Ja..... ja? Jag hör inte."
"Får jag prata med din man lite?"
"Nu?"
"Ja gärna"
"Det går inte, han ska hämta mig. Hämta mig snart. Till jobbet"
"Menar du sjukhuset?"
"Nej inte till jobbet.... till...... mmm"
"Men mamma, vi kommer klockan åtta ikväll. Kommer du ihåg det?"
"Mmm..jag....vi kan höras......öhh...."
"Jag ringer ikväll mamma"
"Ok.....mmm... hejdå"
"Hejdå!"


Om budskapet gick fram?
Ingen aning :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0