Glad!

Just nu känns allt så bra!

Visst har man dagar då man gärna byter liv med någon, då man bara vill flyga långt bort och ta en paus i sitt liv, då man bara vill stanna i sängen hela dagen men de dagar är så få jämfört med de dagarna man ser fram emot en ny dag med nya möjligheter.


Mamma mår bättre.
Lillan lär sig att gå, och älskar att leka själv.
Sonen fyller snart 3 år och är så härlig att umgås med trots att han är så envis, så envis.
Sambon ser fram emot att vara pappaledig.
Flytten till nya, härligheten är i helgen.
Solen skiner, våren är på väg!!

Att börja jobba får bli ett senare inlägg i min blogg då det inte känns riktigt aktuellt ännu, eller så vill
jag helst inte tänka på det just nu tror jag.

Att packa är ett stort jobb, och att packa upp har alltid varit min sämre sida. Tur man valt en sambo som är bra på det som man själv inte gillar eller hur?? :)

Funderar bara på när dottern ska sluta fastna i alla skåpdörrar med barnspärr.... förmodligen klämmer hon sig mer sällan om vi skiter i spärrarna.... så slipper vi springa och ta loss henne stup i kvarten. Och varför älskar barn badrum????? Tell me :)

Borde åka till Ikea och köpa en matta till barnrummet och en badbalja, får se till att släpa med mig kidsen, för av någon anledning älskar de också Ikea :)

Dags för kaffe å lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0